De Businessclub van HVC’10 en Uitgeverij West Media kunnen na twee coronajaren de Hoekse fusieclub weer aan Hoek van Holland presenteren. “Hij is er weer!” zegt Leroy Smits, de voorzitter van de Businessclub dan ook in zijn voorwoord. Het had weinig zin een gids uit te brengen als de competitie vrijwel stilligt. Met een aantal interviewers en een fotograaf werd de draad weer opgepakt.
Deze  week, voor het begin van de competitie,  verschijnt de presentatiegids van HVC’10 als bijlage bij de Hoekse krant. Daarnaast wordt hij neergelegd op markante plekken in Hoek van Holland: bibliotheek, wijkgebouw

De presentatiegids met een oplage van 5000 exemplaren is een kleurrijke uitgave geworden met verhalen en interviews over de selectietrainers, de vrijwilligers, een afscheidsinterview met Sil van Ooijen, de nieuwe spelers (vooral van FC ’s-Gravenzande) en natuurlijk is er als centerfold de selectiefoto.
Het magazine geeft ook een terugblik op het afgelopen, succesvolle voetbalseizoen waarin promotie naar de eerste klas pas in de allerlaatste wedstrijd tegen DSO  werd gemist. Vandaar een sfeerstory van The Blue Black Army, maar ook een heimweevol twee pagina’s tellend verhaal met oud-voetballer Louis Vroonland. (Hoek van Holland) De uitgave besluit met het volledige competitieprogramma
Op de cover prijkt een foto waarin het familiegevoel van de club onder woorden wordt gebracht. De prachtige foto’s bij de meeste interviews werden gemaakt door ‘huisfotograaf’ Ron van Oosten. Hij en eindredacteur Cees van der Pol ontvingen zaterdag 17 september uit handen van media-adviseur Rob Voogt van Uitgeverij West Media de eerste exemplaren.


Het laatste nieuws:

Avatar foto

DoorMischa Keemink

WaterwegSport.nl - info@waterwegsport.nl