Feyenoord begint het nieuwe seizoen met een vernieuwd logo, dat een aantal subtiele aanpassingen heeft ondergaan. Het aangepaste logo is goedgekeurd door de Stichting Continuïteit (StiCo), die het cultureel erfgoed van de club beschermt.
Er zijn vier belangrijke aanpassingen doorgevoerd: de woorden ‘Feyenoord’ en ‘Rotterdam’ zijn strakker uitgelijnd door de tussenruimtes tussen de letters consistent te maken. De linkerhelft van het logo heeft een fellere rode tint gekregen, en de herkenbare ‘F’ is in het midden gepositioneerd. Bovendien is de gouden scheidslijn tussen het rode en witte gedeelte verwijderd. Hiermee keert de club terug naar de oorsprong, aangezien de eerste versie van het huidige logo ook geen scheidslijn had.
- Vacature: CWO op zoek naar hoofdtrainer reserveteam
- Start Beweegfestijn on Tour – kinderen trotseren de regen voor plezier en beweging
- Boskamp: ‘Wat ik ook lees is dat Steijn zelf graag naar Feyenoord wil’
- Opnieuw versterking voor Victoria’04
- Vlaardings kampioenschap: VFC ruim langs DVO’32
- Atilla Sisman nieuwe trainer reserves Kethel Spaland
- De carousel: spelersmutaties bij FC ’s Gravenzande
- Vlaardingen maakt zich op voor eerste ronde Vlaardings kampioenschap
- Dit is zijn de gevolgen voor Feyenoord en Sparta na bekerwinst Go Ahead Eagles
- Brian Priske mogelijk aan de slag in Duitsland