Feyenoord en de EuroParcs Group zijn overeengekomen het hoofdpartnership met nog één jaar te verlengen. Dit betekent dat Europarcs ook volgend seizoen op het shirt van de Rotterdamse voetbaltrots prijkt. Met de aangekondigde verlenging zal de samenwerking haar vijfde seizoen in gaan. Al sinds het seizoen 2019 – 2020 is de vakantieparken-aanbieder, de trotse hoofdpartner van Feyenoord, aanvankelijk onder de naam Droomparken.

‘Feyenoord en EuroParcs blijken al jaren een prima combinatie te zijn’, aldus Feyenoords algemeen directeur Dennis te Kloese. ‘Feyenoord draagt in ruime mate bij aan de commerciële doelstellingen van EuroParcs. Dat deze resultaten leidend zijn voor een verlenging van nog een jaar is heel prettig, ook al omdat de relatie al jarenlang heel prettig is. Wij hechten bij Feyenoord dan ook veel waarde aan en zijn zeer tevreden met deze continuering’.

Andries Bruil, board member EuroParcs Group: ‘EuroParcs heeft de afgelopen jaren, mede door ons partnership met Feyenoord, een enorme groei doorgemaakt in naamsbekendheid. We hebben onszelf inmiddels stevig genesteld in de top van de vakantiepark aanbieders met meer dan 60 vakantieparken in 5 landen. Naast Nederland zijn wij ook actief in Duitsland, Oostenrijk, België en Luxemburg. Dit internationale succes willen wij verder uitbreiden. De verlenging van het hoofdpartnercontract gaat hier zonder meer opnieuw aan bijdragen’.

Met de verlenging met nog een seizoen gaat EuroParcs, in principe, haar laatste seizoen in als hoofdpartner van de Rotterdamse club. Bruil: ‘Wij kijken enorm uit naar het vijfde seizoen, maar tevens is het besef daar dat het goed is om met onze marketingstrategie na deze lange periode een deels andere koers te gaan varen. Maar we zullen vast als strategisch partner aan Feyenoord verbonden blijven. Voor zover we dit al niet waren zijn we de echte Feyenoorders geworden!’

Een bijdrage aan het succes van de samenwerking tussen Feyenoord en EuroParcs is ook geleverd door de originele video’s waarin Jan Boskamp en John de Wolf een hoofdrol vertolken. Supporters kunnen er op rekenen dat ook komend seizoen weer opmerkelijke video’s zullen verschijnen.

Avatar foto

DoorMischa Keemink

WaterwegSport.nl - info@waterwegsport.nl