Sinds afgelopen zomer bekleedt Ruud van der Knaap de rol van commercieel directeur bij Feyenoord. Hij heeft de club succesvol geholpen met merchandise dankzij zijn ervaring bij sportmarketingbureau Triple Double. Tegenover het magazine Perspectief laat hij weten dat de cijfers uitstekend zijn.
“Met Castore hebben we twee jaar geleden een 6-jarige overeenkomst gesloten. Dat is een van de beste contracten die de club ooit heeft getekend. We hebben allemaal gezien en gemerkt dat we in het begin van dit seizoen een beetje slachtoffer zijn geworden van ons eigen succes in deze samenwerking. De verkopen liepen zo goed en gecombineerd met een paar logistieke uitdagingen zorgde dat voor het probleem om de voorraad op peil te houden. Inmiddels zien we een half jaar later dat die problemen nagenoeg zijn opgelost. Er zijn nauwelijks meer klachten over de logistieke keten of over de service van Castore.
Er is dan ook goed nieuws te melden. “We zijn hard op weg naar het beste merchandisingjaar ooit in de historie van Feyenoord. De samenwerking met Castore is uitstekend en we zien dat ze flink doorgroeien in Nederland en de rest van Europa, mede dankzij de samenwerking met onze club.”
- KNVB Beker: Sterk Sparta Rotterdam na strafschoppen onderuit tegen GO Ahead Eagles
- Schiedamse volleybal international Wessel Keemink vervolgt Carrière VfB Friedrichshafen
- Luigi Bruins verlengt bij Zwaluwen: "Er zit nog zoveel potentie in deze groep"
- Winterse transferperiode mogelijke uitweg voor Ivanusec: ‘Dinamo Zagreb wil hem graag terug’
- Wie moet er onder de lat tegen PSV? ‘Het is nooit dat iets vijf dagen voor de wedstrijd al beslist is’
- Vacature: 'Slapende reus' LYRA zoekt gepassioneerde hoofdtrainer
- Waterwegsport.nl tussenbalans: CION, HBSS, HVC’10 en VFC
- Twan Witteveen is Mahorokan Judoka van het Jaar 2024
- Vanaf 2025 één centraal sportloket in Schiedam
- Brian Priske: ‘Hadden niet de volledige controle’ (video)