Sinds afgelopen zomer bekleedt Ruud van der Knaap de rol van commercieel directeur bij Feyenoord. Hij heeft de club succesvol geholpen met merchandise dankzij zijn ervaring bij sportmarketingbureau Triple Double. Tegenover het magazine Perspectief laat hij weten dat de cijfers uitstekend zijn.

“Met Castore hebben we twee jaar geleden een 6-jarige overeenkomst gesloten. Dat is een van de beste contracten die de club ooit heeft getekend. We hebben allemaal gezien en gemerkt dat we in het begin van dit seizoen een beetje slachtoffer zijn geworden van ons eigen succes in deze samenwerking. De verkopen liepen zo goed en gecombineerd met een paar logistieke uitdagingen zorgde dat voor het probleem om de voorraad op peil te houden. Inmiddels zien we een half jaar later dat die problemen nagenoeg zijn opgelost. Er zijn nauwelijks meer klachten over de logistieke keten of over de service van Castore.

Er is dan ook goed nieuws te melden. “We zijn hard op weg naar het beste merchandisingjaar ooit in de historie van Feyenoord. De samenwerking met Castore is uitstekend en we zien dat ze flink doorgroeien in Nederland en de rest van Europa, mede dankzij de samenwerking met onze club.”

Avatar foto

DoorMischa Keemink

WaterwegSport.nl - info@waterwegsport.nl