Platform biedt fans de mogelijkheid voetballiederen te delen om stilte te doorbreken

Sparta Rotterdam lanceert in samenwerking met TOTO The Stage. Deze competitie biedt voetbalsupporters en artiesten een podium om hun passie voor de club en/of talent ten toon te stellen.

Waar voetballiederen normaliter sfeer en emotie brengen is het nu al veel te lang stil in de stadions. Daarom biedt TOTO samen met Sparta Rotterdam voetbalsupporters de kans om door middel van The Stage hun favoriete club en het voetbal in het algemeen alsnog te supporten.

Deelnemers kunnen hun eigen twist aan een bestaand clublied geven óf zelf een geheel nieuw lied bedenken. Na inzending van de video dingt men mee naar de hoofdprijs: twee seizoenkaarten voor de competitie 21/22 van zijn of haar favoriete club. Daarnaast zijn er andere mooie voetbalprijzen te winnen en is een groot luisteren publiek gegarandeerd.

Michiel van den Berg, accountmanager van Sparta Rotterdam: “Ontzettend tof dat we op deze manier samen met TOTO de Sparta Supporter kunnen uitdagen om de spelers ook op deze manier een extra steuntje in de rug te geven. Wij hopen de sfeer op Het Kasteel op deze manier toch een klein stukje te kunnen nabootsen.”

Sam Depoortere, Business Director van TOTO: “Voetbal is beleving en een clublied is daar onlosmakelijk mee verbonden. Met TOTO The Stage bieden we een podium voor clubs, spelers en supporters om samen hun passie te beleven via eigen voetballiederen. Natuurlijk kan niets op tegen het stadion, maar de energie die nu al loskomt is onbeschrijfelijk.” 

 De actie loopt van 19 februari t/m 12 maart en zal zich voornamelijk op thestage.toto.nl/spartarotterdam en de social media kanalen afspelen.

Foto: Mischa Keemink


Het laatste nieuws:

Avatar foto

DoorMischa Keemink

WaterwegSport.nl - info@waterwegsport.nl